Sunday, 4 August 2013


OkAy StArT ! AsSaLaMuaLaiKuM sUmE !

aGaK-2 sUrPrIsE x ?? TiBa-2 MuNcUL bALiK sEteLaH sEkiAn LaMe mEnGhiLaNg KaN?? Hee ~ aCtUaLLy bLoG nIh mAsIh bErNyaWa oKe? CuMa MENyEnDiRi kEjaP.. aL- mAkLuM La..bUsY kAtEkaN.. HiHi :P 

Oh !! So SaDiS .. mY LasT eNtRy waS oN 21 oCtObEr 2012.. OMG !! NaMpAK naU buSy nYeR... HaHa.. 
aLmOsT 10 mOnTh KoT x HupDatE bLoG niH.. HaiHh.. DaLaM 10 BuLaN nIh MaCaM-2 DaH jaDi KoT.. SuKa, dUkA SiLiH bErGanTi.. CHewaHhhh... HaHa.. :D (paDaHaL pEjaM CeLiK pEjaM CeLik DoK uLanG bEnDa yG saMe jEr seTiaP HarI.. HeHe.. McM tU La pUtaRan dUniA KaN ??  ) HeHe.. 

sO, muLai deTik & SaaT nIh, kiTE uPdaTe aPe yG mAmPu oKe? Hee ~ In Sha ALLah.. (: